Tee ostaminen helpoksi
Me Seedissä keskitymme ratkaisujen löytämiseen. Meillä on kokemusta niin uusien palvelu- ja tuoteideoiden testaamisesta, tuotestrategioiden kirkastamisesta kuin uusille markkinoille laajentumisesta.
1. Strategia ja kilpailuetu | 2. Palvelut ja tuotteet
3. Myynti ja brändi | 4. Asiakas- ja henkilöstökokemus
Meiltä löytyy ratkaisu, kun...
- Pyrit laajentamaan markkinoitasi
- Kaipaat tukea tuotteen tai palvelun konseptointiin
- Haluat tietää, mitä asiakkaasi oikeasti ajattelevat
Ratkaisujamme
Asiakaslähtöinen palvelukehitys
Ratkaisu tarjoaa syvällistä ymmärrystä asiakkaidesi tarpeista ja toiveista. Tämä on kullanarvoista niin uusien palveluiden kehittämisessä, kuin nykyisten parantamisessa. Ulkopuolinen ja asiakkaista lähtevä palveluiden kehittäminen auttaa yrityksestä näkemään palveluidensa “pimeät kulmat” ja piilevät mahdollisuudet.
Digitaalinen palvelukehitys
Ratkaisun avulla selvität digitalisaation vielä hyödyntämättä jääneet mahdollisuudet toimintasi kehittämisessä. Laajan kumppaniverkostomme avulla voimme auttaa sekä olemassa olevien palveluiden digitalisoinnissa, että täysin uusien digitaalisten konseptien kehittämisessä.
Testit ja prototyypit
Ratkaisun tiedetään toimivan, vasta kun sitä on testattu. Joskus testi vaatii prototyyppiä, oli kyseessä sitten tuote, palvelu tai toimintatapa. Käytäntö osoittaa sokeat pisteet, yllättävät hyödyt sekä kehittämistarpeet verrattomalla tarkkuudella. Testaaminen on keskeinen osa kaikkea tekemistämme – eikä syyttä.
Ratkaisuissa käyttämiämme metodeja
Metodimme ovat toimiviksi testattuja työkaluja ja toimintatapoja, joita sovellamme ratkaisujen toteuttamiseksi. Valitsemillamme metodeilla on tukeva teoreettinen tausta ja todistetut tulokset. Meillä on myös selvät sävelet niiden läpivientiin. Tämä tarkoittaa että sinä pysyt jatkuvasti kartalla siitä missä mennään nyt, mitä tapahtuu seuraavaksi, ja millaisia lopputuloksia voidaan odottaa.
-
Päätöksentekomatriisi
Päätöksentekomatriisi on tarkoitettu tilanteisiin, joissa ollaan tekemässä päätöstä usean eri vaihtoehdon välillä ja/tai päätöksentekijöitä on paljon.
Päätöksentekomatriisi on tarjonnut asiakkaillemme ratkaisuja niin strategian kirkastamiseen, tuotekehityksen rajaamiseen, kuin sisäiseen kehittämiseen. Erityisen hyvin matriisi toimii tilanteissa, joissa päätöksenteko ei ole enää kiinni puutteellisesta tiedosta, vaan tilanne on pikemminkin päinvastainen. Matriisi auttaa löytämään loogisesti ja perustellusti suunnan valintojen valtamerestä.
Lue lisää päätöksentekomatriisin metodiartikkelista!
-
Asiakasparityöskentely
Asiakasparityöskentelyn kautta ymmärretään asiakkaan ostoprosessia ja päätöksentekoa sekä testataan uusia ideoita ja konsepteja.
Seedin asiakasparityöskentely metodia on hiottu vuosien aikana ja se on kerännyt paljon kehuja niin asiakkaiden kuin matkustajienkin suunnalta. Yhteensä asiakasparityöskentelyyn on osallistunut jo yli 500 henkilöä!
Lue lisää asiakasparityöskentelyn metodiartikkelista!
-
Tunnekartta
Tunnekartan avulla selvitetään helpolla ja mukavalla tavalla, minkälaisia tunnereaktioita tietyt sanat tai asiat herättävät.
Tunnekartta on tarjonnut Ratkaisuja tilanteisiin, joissa on haluttu testata ja ennen kaikkea mitata asiakkaan tunnereaktioiden positiivisuutta tai negatiivisuutta sekä voimakkuutta. Sitä on sovellettu menestyksekkäästi esimerkiksi myynnin viestien suunnittelussa ja uusien palveluiden kehittämisessä. Olemmekin hyödyntäneet tunnekarttaa jo tuhansien argumenttien analysointiin!
Lue lisää tunnekartan metodiartikkelista!
-
9 kasvun suuntaa
Kun pohdit kasvun suuntaa, on totuus usein, että kaikista mahdollisista kasvun keinoista on tähän mennessä hyödynnetty vasta osaa.
Olemme auttaneet yli 300 yritystä kirkastamaan kasvutavoitteensa, ja tämä on tuonut meille uniikkia näkemystä niistä vaihtoehdoista, joita kasvun toteuttamiseen on. Nämä kiteytyvät yhdeksään kasvun suuntaan.
Lue lisää 9 kasvun suuntaa metodiartikkelista!
-
Omistajatahdon analyysi
Omistajatahdon analyysi on työkalu, joka on suunnattu hallituksen jäsenille, johdolle ja etenkin omistajille, jotka kokevat tarvetta päivittää kaikki omistajat samalle sivulle tulevaisuuden tahtotilan suhteen. Sen avulla tiedät miltä pohjalta tavoitteita tulee lähteä asettamaan, ja saat avoimen ja rakentavan keskusteluilmapiirin omistajien välille.
Lue lisää omistajatahdon analyysin metodiartikkelista!
Asiakaskokemuksia
Tässä asiakkaita jotka ovat hyödyntäneet palveluihin ja tuotteisiin liittyviä ratkaisujamme:
Enegia
Rakensimme yhdessä valmiiksi ensimmäisten asiakkuuksien asiakassuunnitelmat sekä tavoitteet ja mittarit onnistumisen seurantaan.
Enfuce
We built a solid base for scalable growth with a productization model and brand core to support sales. I warmly recommend Seedi for this kind of project.
Popit
Seedin kanssa haimme asiakaslähtöisesti keskeiset arvoajurit B2C ja B2B -kohderyhmissä, rakensimme niiden pohjalta pääviestit ja testasimme ne asiakkailla.
Päijät-Hämeen Ateriapalvelut Oy
Rakensimme yhdessä Seedin kanssa ravintolapalveluiden konseptin. Samalla kehitimme konkreettisia toimenpiteitä asiakaskokemuksen parantamiseen ja myynnin lisäämiseen.