Seedi teräkunnossa vuoteen -24
Seedin perinteisiin kuuluu nauttia omia lääkkeitään. Teimme jälleen alkuvuodesta Seedin Kilpailukykyanalyysin. Jos olit vastaajien joukossa, iso kiitos sinulle siitä!
Tässä yhteenveto tuloksista sekä lupaus toimenpiteistä, joihin ryhdymme tulosten pohjalta.
Asiakkaamme ovat erittäin tyytyväisiä. Suosittelulukumme (NPS) on +85 ja se on noussut merkittävästi vuodesta 2021. Olemme viimeisen vuoden aikana panostaneet Kilpailukykyanalyysin palveluprosessin kehittämiseen ja tämä tulos kertoo, että olemme onnistuneet siinä.Myös kilpailuetumme on ottanut valtavan kehitysloikan. Asiakkaiden kokema kilpailuetuluku (CAS) +60 on tietokantamme korkeimpia. Tämä kertoo siitä, että asiakkaamme kokevat Kilpailukykyanalyysilla olevan voimakasta etua verrattuna sen kanssa kilpaileviin palveluihin.
Suuri osuus asiakkaistamme haluaa lisätä yhteistyötä kanssamme. Asiakkailtamme nousi esille toiveita mm. eri tasojen asiakaskokemuksen mittaamisen integraatiosta sekä kiinnostusta Kilpailukyvyn mittaamiseen ja kehittämiseen jatkuvana palveluna.
Lupauksemme tulosten pohjalta:
Pidämme jatkossakin kiinni asiakastyytyväisyydestämme toimivan palveluprosessin avulla sekä kilpailuedustamme uniikin metodimme avulla. Pyrimme jatkossa kytkemään ratkaisumme entistä paremmin asiakkaidemme tarpeeseen, sillä tästä saimme erittäin konkreettista kehityspalautetta. Tartumme asiakkailtamme tulleisiin ideoihin ja otamme osaksi palvelukehityksen tiekarttaamme integroidun asiakaskokemuksen sekä mittaamisen jatkuvana palveluna.
Vastaajien kommentteja
“Asiat hoituvat ja lupaukset pidetään.”
“Huippu tiimi, mukavaa tehdä kanssanne yhteistyötä!”
“Oli jälleen kerran mukava tehdä projektia yhdessä teidän kanssa. kommunikaatio toimi hyvin.”
Lue lisää asiakkaidemme referenssejä Asiakkaamme-sivulta