Marko Mattila – Ponsse

Marko Mattila

Säännöllisesti toteutettava Kilpailukykyanalyysi on muodostunut yhdeksi pääkeinoistamme hankkia tietoa Ponssen globaalista asiakaskunnasta ja myyntiverkostosta. Tänä vuonna tutkimme kilpailukykymme asiakkaidemme, jälleenmyyjiemme ja oman henkilöstömme näkökulmasta yhteensä 29:llä markkinalla. Kattavan tilannekuvan lisäksi saimme konkreettiset alue- ja markkinakohtaiset suositukset kilpailukyvyn parantamiseksi. Säännöllisesti toteutetun mittaamisen vahvuus on siinä, että näemme kehityksen suunnan eri alueilla ja markkinoilla sekä tehtyjen toimenpiteiden vaikutuksen.

Marko Mattila
Myynti-, huolto- ja markkinointijohtaja
Ponsse Oyj

Seuraava
Seuraava

Jussi Saarinen – Forenom