Popit

Lähtötilanne ja tarve

Popit on suomalainen innovaatio, jonka avulla varmistetaan lääkkeiden ottaminen ajallaan ja siten lääkityksen paras vaikuttavuus. Tuottamamme asiakasarvo eri kohderyhmissä sekä siitä viestiminen kaipasi kirkastamista. Samaan aikaan tarvitsimme hyvin käytännönläheistä apua verkkosivujen pääviestien ja visuaalisen ilmeen uudistamisessa sekä Popit sovelluksen käyttäjäpolun parantamisessa.

Työskentely

Seedin kanssa haimme asiakaslähtöisesti keskeiset arvoajurit B2C ja B2B kohderyhmissä, rakensimme niiden pohjalta pääviestit ja testasimme ne asiakkailla. Samaan aikaan ja samoilla asiakastesteillä kehitimme sovelluksen käyttäjäpolkua toimivammaksi sekä rakensimme verkkosivuille ja appiin uuden viestejä tukevan visuaalisen ilmeen.

Lopputulemat

Lopputulemana meille syntyi pääviestit eri kohderyhmille kommunikointiin, entistä toimivampi käyttäjäpolku sovellukseen sekä uusi ilme verkkosivuille. Nyt nämä eri kanavat kertovat yhtenäistä ja toimivaksi testattua viestiä asiakkaillemme. Erityisen tyytyväinen olen siihen, että samassa prosessissa pystyimme kehittämään kommunikaatiota, käytettävyyttä ja visuaalista ilmettä.

Timo Heikkilä

COO & Co-founder

Popit