Osuuskunta Pyhävaate

Lähtötilanne

Pyhävaate oli tunnistanut kaksi keskeistä asiakastarvetta eli pappien ja diakoniatyöntekijöiden korona-ajan hygieeniset kaulukset sekä äitiys- ja imetysvaatteet. Lähdimme tutkimaan markkinaa ja asiakaskuntaa näille tuotteille kansainvälisesti.

Mitä tehtiin?

Projektin avulla Pyhävaate sai paremman käsityksen nykyisestä asiakaskunnastaan ja asiakkaiden tyytyväisyydestä ja toiveista.  Asiakaskuntamme sattui olemaan harvinaisen tyytyväistä, eikä kehitysehdotuksia juuri saatu, mutta tutkimuksen pohjalta pystymme kirkastamaan entisestään sitä viestiä, jota asiakkaillemme Pyhävaatteesta haluamme luoda.

Tulokset

Saimme selkeän kuvan siitä, millainen asema Pyhävaatteella on kansainvälisillä markkinoilla ja miten Pyhävaatteen sanoma rinnastuu kansainvälisten kilpailijoiden perusviestiin. Markkinatestauksesta saimme konkreettisia ehdotuksia siitä, millaisilla viesteillä kansainvälisiä asiakkaita kannattaa lähteä tavoittelemaan. Kokonaisuudessaan projekti täsmensi Pyhävaatteen erityislaatuisuutta ja auttoi meitä tiivistämään viestiämme. Saimme selkeän kuvan siitä, mitä ja miten kannattaa nyt edetä kun alamme kasvattaa liiketoimintaa kansainvälisille markkinoille.

Anna Matilainen

Toimitusjohtaja

Osuuskunta Pyhävaate