Tibnor

Seedi toteutti Tibnorille Kilpailukykyanalyysin keväällä 2024. Tutkimuksessa selvitettiin kilpailukykyä henkilöstön, asiakkaiden ja prospektien näkökulmasta.

Tavoitteemme oli ollut jo pidemmän aikaa selvittää omaa digitaalisuuden tasoamme ja verkkokauppamme asiakaskokemuksen tasoa suhteessa muihin toimijoihin markkinassa. Seedin Kilpailukykyanalyysi taipui vakioidun kysymyskokonaisuuden ohella hienosti myös tähän omaan tarpeeseemme ja tietotarpeet tulivat katetuksi. Saimme myös tietoa asiakkaittain myyjiemme työtä helpottamaan.

Tutkimuksen tuloksena tunnistettiin 12 keskeisintä kehityskohdetta, joiden työstäminen on jo aloitettu. Olemme tyytyväisiä tutkimukseen ja sen lopputulemiin.

Marko Karppinen
myyntijohtaja
Tibnor Oy