Asiakaslähtöinen palvelukehitys

Asiakaslähtöinen palvelukehitys on ratkaisumme niille yrityksille, jotka haluavat aidosti ymmärtää asiakkaansa tarpeita ja rakentaa liiketoimintansa asiakkaan tarpeiden ympärille. Useimmiten nämä yritykset ovat jo mukana palveluliiketoiminnassa, mutta he haluavat parantaa palveluitaan entisestään nykyisille ja uusille asiakkailleen.

Asiakaslähtöinen palvelukehitys on myös ensiarvoisen tärkeää niille yrityksille, jotka pyrkivät uudelle markkina-alueelle ja saada sieltä uusia asiakkaita.

Seedin asiakaslähtöinen palvelukehitys on ketterä prosessi joka huomioi henkilöstön mielipiteet ja sisältää asiakastestauksen. Ulkopuolinen ja asiakkaista lähtevä palveluiden kehittäminen auttaa yrityksestä näkemään palveluidensa “pimeät kulmat” ja piilevät mahdollisuudet. Viimeistellyt palvelut tuottavat paremmat asiakokemukset, tyytyväisemmät asiakkaat, tuottavat lojaalisempia asiakkaita sekä enemmän uudelleenostoja.

Asiakaslähtöisessä palvelukehityksessä määrittelemme ongelma, ideoimme mahdollisuudet, ratkaisut ja konseptit, luomme prototyypit ja testaamme sen asiakkailla ja henkilöstöllä. Tapamme toimia tuo takuuvarmat tulokset.  Tiivis yhteistyö yritysryhmämme digitaalisten palveluiden ja ohjelmistojen kehittäjän Taito Unitedin kanssa mahdollistaa digitaalisten prototyyppien teon nopeallakin aikajänteellä.

Ratkaisumme avulla:

Meillä on ollut ilo luoda seuraavien yritysten palveluita asiakaslähtöisiksi:

 

Ota yhteyttä: 

Tanja Haapamäki: 044 565 0088 tai jätä meille tietosi, niin olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.

Lähetä viesti!